Veelgestelde vragen

Account aanmaken

Hoe maak ik een account aan op jullie website?

Iedereen die een bestelling wil plaatsen op onze website heeft een account nodig. Vraag hier gemakkelijk uw account aan. 

Hoe lang duurt het voordat mijn account is aangemaakt?

Doorgaans controleren wij binnen twee werkdagen uw aanvraag. Wanneer uw account is aangemaakt, ontvangt u een bericht en kunt u gemakkelijk uw bestelling plaatsen via onze webshop. 

Particulier

Kan ik als particulier een bestelling plaatsen op jullie website?

Momenteel is het nog niet mogelijk om als particulier een bestelling te plaatsen op onze website. Wel kunt u een mail met uw bestelling sturen naar verkoop@perrot.nl.

Vermeld in de mail de volgende gegevens:

  • Voor- en achternaam
  • Telefoonnummer
  • NAW-gegevens
  • Desbetreffende artikelnummer(s)

Alleen volledige bestellingen worden in behandeling genomen.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling op jullie website?

Iedereen die een bestelling wil plaatsen op onze website heeft een account nodig. Heeft u nog geen account? Vraag deze dan hier aan.

Nadat u bent ingelogd en de benodigde artikelen in uw winkelwagentje heeft geplaatst, is het tijd om de bestelling af te ronden. Tijdens het bestelproces heeft u de keuze om het product te laten verzenden of op te halen bij ons in de winkel in Ede.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Dit is afhankelijk van het product dat u bij ons bestelt. Onze webshop bevat voorraadproducten en producten die wij speciaal voor u bestellen. Producten die op voorraad zijn worden doorgaans binnen 2 werkdagen verzonden.

Verzendkosten

Bestellingen boven de 500 euro bezorgen wij gratis. Komt u niet aan dit bedrag? Geen probleem! Dan brengen wij 13,50 euro aan verzendkosten in rekening.

Kan ik als particulier een bestelling plaatsen op jullie website?

Momenteel is het nog niet mogelijk om als particulier een bestelling te plaatsen op onze website. Wel kunt u een mail met uw bestelling sturen naar verkoop@perrot.nl.

Vermeld in de mail de volgende gegevens:

  • Voor- en achternaam
  • Telefoonnummer
  • NAW-gegevens
  • Desbetreffende artikelnummer(s)

Alleen volledige bestellingen worden in behandeling genomen.

Retourneren

Retourneren

Bent u niet tevreden over uw aankoop? Dan kunt u het product retourneren. Dit gaat in overleg met onze verkoopafdeling. U kunt onze verkoopafdeling per mail bereiken via verkoop@perrot.nl of  telefonisch via +31 (0) 318 636 738.

Uiteraard is het ook mogelijk om uw aankoop te retourneren bij ons in de winkel.